ההתאחדות לכדורגל בישראל – ניהול פרסום אליפות UEFA לכדורגל נשים

טורניר אליפות אירופה לכדורגל נשים של UEFA התארח בישראל בקיץ 2015. הטורניר התקיים במתקני הכדורגל ב-4 ערים ברחבי ישראל וכלל מספר רב של משחקים בינלאומיים של מגוון נבחרות מאירופה.  התאחדות הכדורגל שמה לה למטרה לשפר את תדמית כדורגל הנשים באמצעות הטורניר. לכן רצתה לקדם את המודעות לכדורגל נשים באמצעות מהלך פרסומי רחב היקף.

Best Practice נבחרה להוביל ולנהל את מהלך הפרסום, עבור התאחדות הכדורגל בישראל. ניהול פרסום למהלך כלל את הכנת המכרז לבחירת ספקים במדיה דיגיטלית וקלאסית; כתיבת הבריפים לספקים שנבחרו; בחירת כיווני הקריאטיב וסבבי תיקון עד אישור סופי; ניהול כלל המהלך ברמת הלו”ז והתקציב; סינכרון המסרים והמיתוג בין הספקים השונים; הכנת תכנית מדיה; ועוד.

מהלך הפרסום הצליח מאוד. התאחדות הכדורגל בישראל זכתה בזכות המהלך לפרסים בינלאומיים מטעם UEFA.
אינדיקציה לשיפור תדמית כדורגל הנשים הגיעה בימי האיתור לכדורגלניות שיצטרפו למשחקי הליגבה בישראל. בתקופה שלאחר הטורניר, מספר הבנות והנשים שהגיעו להירשם היה גבוה משמעותית מזה שהגיעו טרם הטורניר. 

קרדיט מהלך הפרסום:
גרפיקה: סטודיו מוטיבציה
מהלך פרפורמנס בדיגיטל: 49ers
ניהול פרסום: בטי קולבק אהרון, Best Practice

לצפייה בהמלצת ההתאחדות לכדורגל בישראל, על Best Practice, והמלצות נוספות, קליק כאן.

 

תיאור הצורך עליכם, הקפה עלי. לפגישה השאירו פרטים