פתרונות שיווק

   אסטרטגיה שיווקית

תכניות אסטרטגיה שיווקית מעמיקות לפיתוח מותגים ופיתוח עסקי.  תהליך ההכנה עשוי לכלול מספר שלבים רב. כל לקוח והצרכים שלו. בין השלבים שיילקחו בחשבון לצורך תכנית אסטרטגיה שיווקית תוכלו למצוא:

  • ניתוח שוק ומתחרים מקיף.
  • מחקר לקוחות או כמה מחקרים. אם בביצוע של Best Practice או של ספקי משנה.
  • ניתוח פוטנציאל עסקי
  • הגדרות בידול ומיצוב  והתאמתם למה שקהל המטרה מרגיש וחושב
  • הגדרת המטרה האסטרטגית:  
    האם כיבוש נתח שוק? או חדירה לשווקים חדשים? אולי הבעיה הבסיסית היא במודעות לקטגוריה
  • מתוך המטרה וניתוח פוטנציאל, גזירת יעדים עסקיים ברורים
  • כתיבת תכנית פיתוח שיווקית שמטרתה צמיחה לטווח ארוך.
  • התכנית תכלול המלצות לשיפור בתמהיל השיווק הקיים: שיפור מוצרים קיימים ותכנית לחדשנות מוצרית. שיפורי מסע חווית לקוח. התייחסות לתמחור ורמתו. פעילות מול ערוצי הפצה ומשתפי פעולה. כלל ההצעות יקחו בחשבון גם גיוס לקוחות חדשים וגם שימור לקוחות קיימים. 
  • תכנית אסטרטגיית קידום מכירות ותקשורת שיווקית שתכלול בחירת ערוצי פעילות, אופן הפעילות בהם, מסרים לתקשור וכמובן תקציבים נדרשים (תמיד בתיאום עם יכולות הלקוח). 
  • הגדרות לו”ז טווח קצר וארוך יילקחו בחשבון בתכנית וכמובן גם תקציבי פעילות.

לצפייה בדוגמת פרויקט אסטרטגיה שיווקית, קליק כאן

  תכניות שיווק שנתיות

הכנת תכנית שיווק שנתית דומה בעיקרה לתכניות אסטרטגיה שיווקית, אך היא ממוקדת יותר מעצם טבעה, בפתרונות שניתן ליישם בטווח של 12 חודשים. לכן תכניות חדשנות (וגם הן כמובן נכנסות בתכניות שיווק שנתיות) יהיו כאלו שניתן להוציא לפועל יחסית במהרה.
גם פה, בתהליך כתיבת התכנית אבחן לעומק את תמהיל השיווק הקיים על כלל רכיביו ותגדיר מתוכו באילו רכיבים להתמקד בשנה הקרובה. ולבסוף תכנית שיווק שנתית תרד לרזולוציה של פעילות קידום המכירות והפרסום שיש להוציא לפועל מדי חודש בהתאם לפיקים שנתיים, פוקוסים מוצריים ועוד.

  ניהול שיווק ב OutSource

עסקים קטנים או בינוניים בצמיחה מהירה, מוצאים עצמם זקוקים לפונקציה ארגונית שתסייע במקצוע החשוב של ניהול שיווק. עם זאת, שכר של מנהל/ת שיווק מקצועיים ומנוסים עשוי להיות גבוה להם מדי. במקרים האלו, שהחברה כבר צריכה דמות מפתח עם ידע שיווקי מהותי. אך עדיין לא זקוקה לפתרון במשרה מלאה – פתרון של ניהול שיווק במיקור חוץ – יכול להיות אידיאלי.

יש לי ניסיון ארוך ומשמעותי בניהול שיווק מחברות העוסקות בתחומי ה BTC וה BTB. למדתי את המתודולוגיה השיווקית לעומקה בחברות ענק בינלאומיות, ואני יודעת להתאים את הכלים שרכשתי לחברות ועסקים ממגוון תחומים וגדלים.

כמנהלת שיווק במיקור חוץ, אני אסייע לחברה שלכם במגוון תחומים:

  • ניתוח המצב הקיים
  • ניתוח פערים בתמהיל השיווק
  • ניתוח פערים במסע חווית לקוח
  • זיהוי פערי ידע וניהול מהלכי מחקר לאיסוף הידע הנדרש.
  • כתיבת התכנית השיווקית השנתית שתכלול את הנקודות המרכזיות לשיפור, שעלו משלב איסוף המידע.
  • הוצאה לפועל של התכנית – בחירת ספקים בתחומי קידום המכירות שנבחרו. ניהול מהלכי שיווק דיגיטלי, פרסום, יח”צ, כנסים וכיו”ב.

לצפייה בפרויקט לדוגמה של ניהול שיווק במיקור חוץ, קליק כאן

  ניהול מהלכי פרסום

לעיתים מגיעים פרויקטים פרסומיים ענקיים לארגון – כאלה שאין לו את כוח האדם להתמודד איתם בעצמו. לעיתים נוצר “חור” בכוח אדם, אך הפרויקטים עדיין צריכים יד שתוביל ותנהל. ולפעמים מדובר בגוף שצמח מהר, ועדיין אין לו את הצוות הפנימי שיסייע בניהול פרסום.

במקרים כאלה אני נכנסת. אני בעלת ניסיון רב בתחום ניהול מהלכי פרסום- הן מצד המפרסם, והן מצד הפרסומאי. אני מכירה את התהליך מתחילתו ועד סופו. יודעת בכל רגע נתון על מה לשים דגש ועל מה לא. כותבת בריפים מצוינים, מכירה מגוון רחב של ספקים בתחום כדי להתאים לארגון שלכם ספק לצורך המדויק שלכם. מסייעת לבחירת קריאטיב שמתאים למטרות המהלך כולל כל סבבי התיקונים עד אישורים סופיים. מבינה לעומק באופן שבו בונים תכניות מדיה וכיצד בוחנים אותן.
אני אנהל עבורכם תהליך פרסום לכל אורכו, בקפדנות ובמקצועיות רבה, עד לתוצאה מעולה באוויר.

לצפייה בדוגמת ניהול מהלכי פרסום, קליק כאן

  שיווק דיגיטלי

Best Practice מפעילה מגוון רחב של אנשי מקצוע מובילים בתחומים מרכזיים של שיווק דיגיטלי. אם אתם זקוקים למהלכי קידום ממומן, או שאתם רוצים ליצור בולטות במנועי חיפוש. אולי בכלל אתם צריכים מהלך פרסומי משולב פלטפורמות הכולל קריאטיב, תוכן, עיצוב והפקה. אנו ננהל ונפיק עבורכם את המהלכים תוך הפעלת מגוון של ספקים מומחים בתחומם ותוך הבטחת איכות תהליך ותוצרים מעולה. לכם יש גורם אחד לדבר איתו שמנהל עבורכם את כל המהלכים – Best Practice. 

לצפייה בדוגמת מהלך שיווק דיגיטלי, קליק כאן.

ייעוץ שיווקי שוטף

לפעמים מנהל או בעל עסק צריך ראש חושב לצידו, למגוון צרכים שיווקיים שוטפים.
Best Practice יכולה לסייע במגוון רחב של נושאים – 

  • שיפור  וטיוב חומרי שיווק – המלצות לשיפור על יתבססו על בחינת ההתאמה לשפת המותג, בחינת אפקטיביות המסרים וכן סך האסתטיקה המתקבלת מכל אלמנט.
  • בחירת ערוצי קידום מכירות – בהתאם לתקציב, יכולות הארגון והתאמה לקהלי המטרה.
  • הכנה וליווי ביצוע מחקרים – בין אם מבצעים את המחקר באופן עצמאי או בפנייה למכון מחקר חיצוני. אני מסייעת מרמת תכנון המחקר, דרך כתיבת השאלונים וניסוחם ועד ניתוח תובנות ומסקנות. 
  • בחירת ספקי שיווק, קד”מ, יח”צ ופרסום מגוון הספקים עצום, הבלבול לעיתים גדול. אני מסייעת בבחינת הצעות מחיר ובדיקת התאמת הספק לצרכים הארגוניים.
  • ליווי וייעוץ במהלכי פרסום – אני מסייעת ללקוחות רבים לוודא כי המהלכים שמציעים להם מתאימים לצרכים שלהם, עונים על המסרים הנדרשים, מנוהלים כהלכה ועוד. 
  • נושאי שיווק רבים נוספים, לפי הצורך שלכם.

  הרצאות

Best Practice מציעה ללקוחות ממגוון תחומי פעילות, הרצאות שיווק, פרסום ויזמות עמוסות דוגמאות, מקרי בוחן וידע יישומי. הרצאות השיווק מועברות בדרך חווייתית המערבת את קהל המשתתפים, מלאות הומור והשראה. ניתן לבחור בין מגוון רחב של הרצאות מדף מוכנות, לבין הרצאה או סדנה בהתאמה מלאה לצרכים שלכם!

קרא עוד >

לעמוד גלריית
פרוייקטים

לעמוד גלריית
פרוייקטים

לעמוד
המלצות

לעמוד
המלצות

תיאור הצורך עליכם, הקפה עלי.
לפגישת מיפוי צרכים חייגו 052-6619797