לקוחות Best Practice

ניהול שיווק במיקור חוץ, אסטרטגיית שיווק, ניהול ספקי שיווק, בטי קולבק אהרון, Best Practice, LNET

LNET: למידה משולבת טכנולוגיה

ניהול שיווק ב OUTSOURCE
ניהול כלל פעילות השיווק של החברה מול מנכ”ל החברה ומתן תמיכה שיווקית ליחידות החברה השונות. כתיבת תכניות השיווק, בחירת השירותים בפוקוס, ניהול ספקים ותקציבים, ניהול כנסים, הקמת אתר וחומרי פרסום ושיווק. עבודה צמודה עם מנהלי המוצר לווידוא כי מוצרי החברה פונים בצורה מדויקת לצרכי הקהל ועוד.

BuilderEdge: פלטפורמה טכנולוגית לניהול פרויקטים בתעשיית הבנייה

ליווי עסקי לסטארטאפ & ניהול שיווק במיקור חוץ
סטארטאפ ישראלי שפיתח מערכת ייעודית לניהול פרויקטים בענף הבנייה. ליווי וסיוע למנכ”ל בהכנת חומרים שיווקיים למשקיעים בכמה סבבי גיוס. ניתוח פוטנציאל של שווקי יעד, ביצוע מחקרים מול לקוחות פוטנציאליים, כתיבת חומרים ומצגות, ניהול תהליך מיתוג והקמת אתר, ניהול ספקי פרסום להפקת חומרים פרסומיים ועוד.

ההתאחדות לכדורגל בישראל

ניהול מהלך פרסום לאליפות אירופה בכדורגל נשים של UEFA
ניהול מכרז לספקי פרסום, בחירת הספקים השונים. כתיבת הבריפים וניהול תהליך הקריאטיב עד בחירת הכיוון הסופי וסגירת ערוצי המדיה במהלך. ניהול תהליך הביצוע עד עלייה לאוויר ובקרת הביצוע לאחר מכן.

SWING IT: בית ספר לריקודי סווינג

אסטרטגיה שיווקית (טרם הפרויקט: Holy Lindy Land)
סקירת שוק, ניתוח תמהיל שיווקי קיים, זיקוק התובנות וגיבוש לכדי תכנית אסטרטגיה שיווקית לטווח של 3 שנים קדימה. התכנית לוקחת בחשבון שיפור השירותים הקיימים, חדשנות והצעת שירותים נוספים, שימור לקוח קיים, גיוס לקוחות חדשים, אסטרטגיית פרסום, תקציבים נדרשים ועוד.

אחת לאחת: מרכז ויצ”ו לצמיחה נשית

כתיבת תכנית שיווק ל 3 שנים וניהול פרסום ב OutSource
מחקר לקוחות, ניתוח תובנות לכדי תכנית הכוללת התייחסות לפיתוח שירותים חדשים, שיפור הקיימים, הרחבה סניפית, תקציבים ויעדים. ניהול פעילות הפרסום עבור העמותה בכלל ערוצי השיווק ובעיקרם הדיגיטליים. ניהול ספקי פרסום דיגיטלי, ניהול ופיקוח ספקי קריאטיב, בקרת ביצועי קמפיינים דיגיטליים.

עמותת אחים: לשיפור חיי משפחות מיוחדות

ניהול מהלך מימון המונים – בהתנדבות מלאה.
מטרת המהלך הייתה גיוס תקציב של 100,000 ₪ להקמת קייטנת סוף קיץ לילדים עם נכויות מורכבות. תכנון המהלך מתחילתו ועד סופו. גיוס צוות וניהולו לאורך כל התהליך – צוות תפעול, קריאטיב, בימוי ועריכה, הפקות, פרסום ויחסי ציבור. הכנת תכנית התקשורת לקמפיין. ניהול הספקים והפקת הקמפיין עצמו – סרטון, רשתות חברתיות, יחסי ציבור, עיתונות, גרפיקות נדרשות.
100,000 ₪ גויסו בתוך שבועיים.

ניהול שיווק במיקור חוץ, אסטרטגיית שיווק, ניהול ספקי שיווק, בטי קולבק אהרון, Best Practice, LNET

LNET: למידה משולבת טכנולוגיה

ניהול שיווק ב OUTSOURCE
ניהול כלל פעילות השיווק של החברה מול מנכ”ל החברה ומתן תמיכה שיווקית ליחידות החברה השונות. כתיבת תכניות השיווק, בחירת השירותים בפוקוס, ניהול ספקים ותקציבים, ניהול כנסים, הקמת אתר וחומרי פרסום ושיווק. עבודה צמודה עם מנהלי המוצר לווידוא כי מוצרי החברה פונים בצורה מדויקת לצרכי הקהל ועוד.

BuilderEdge: פלטפורמה טכנולוגית לניהול פרויקטים בתעשיית הבנייה

ליווי עסקי לסטארטאפ & ניהול שיווק במיקור חוץ
סטארטאפ ישראלי שפיתח מערכת ייעודית לניהול פרויקטים בענף הבנייה. ליווי וסיוע למנכ”ל בהכנת חומרים שיווקיים למשקיעים בכמה סבבי גיוס. ניתוח פוטנציאל של שווקי יעד, ביצוע מחקרים מול לקוחות פוטנציאליים, כתיבת חומרים ומצגות, ניהול תהליך מיתוג והקמת אתר, ניהול ספקי פרסום להפקת חומרים פרסומיים ועוד.

ההתאחדות לכדורגל בישראל

ניהול מהלך פרסום לאליפות אירופה בכדורגל נשים של UEFA
ניהול מכרז לספקי פרסום, בחירת הספקים השונים. כתיבת הבריפים וניהול תהליך הקריאטיב עד בחירת הכיוון הסופי וסגירת ערוצי המדיה במהלך. ניהול תהליך הביצוע עד עלייה לאוויר ובקרת הביצוע לאחר מכן.

SWING IT: בית ספר לריקודי סווינג

אסטרטגיה שיווקית (טרם הפרויקט: Holy Lindy Land)
סקירת שוק, ניתוח תמהיל שיווקי קיים, זיקוק התובנות וגיבוש לכדי תכנית אסטרטגיה שיווקית לטווח של 3 שנים קדימה. התכנית לוקחת בחשבון שיפור השירותים הקיימים, חדשנות והצעת שירותים נוספים, שימור לקוח קיים, גיוס לקוחות חדשים, אסטרטגיית פרסום, תקציבים נדרשים ועוד.

עמותת אחים: לשיפור חיי משפחות מיוחדות

ניהול מהלך מימון המונים – בהתנדבות מלאה.
מטרת המהלך הייתה גיוס תקציב של 100,000 ₪ להקמת קייטנת סוף קיץ לילדים עם נכויות מורכבות. תכנון המהלך מתחילתו ועד סופו. גיוס צוות וניהולו לאורך כל התהליך – צוות תפעול, קריאטיב, בימוי ועריכה, הפקות, פרסום ויחסי ציבור. הכנת תכנית התקשורת לקמפיין. ניהול הספקים והפקת הקמפיין עצמו – סרטון, רשתות חברתיות, יחסי ציבור, עיתונות, גרפיקות נדרשות.
100,000 ₪ גויסו בתוך שבועיים.

אחת לאחת: מרכז ויצ”ו לצמיחה נשית

כתיבת תכנית שיווק ל 3 שנים וניהול פרסום ב OutSource
מחקר לקוחות, ניתוח תובנות לכדי תכנית הכוללת התייחסות לפיתוח שירותים חדשים, שיפור הקיימים, הרחבה סניפית, תקציבים ויעדים. ניהול פעילות הפרסום עבור העמותה בכלל ערוצי השיווק ובעיקרם הדיגיטליים. ניהול ספקי פרסום דיגיטלי, ניהול ופיקוח ספקי קריאטיב, בקרת ביצועי קמפיינים דיגיטליים.

תיאור הצורך עליכם, הקפה עלי.
לפגישת מיפוי צרכים חייגו 052-6619797