לקוחות עמותות וארגונים חברתיים

אחת לאחת: מרכז ויצ”ו לצמיחה נשית

כתיבת תכנית שיווק ל 3 שנים וניהול פרסום ב OutSource
מחקר לקוחות, ניתוח תובנות לכדי תכנית הכוללת התייחסות לפיתוח שירותים חדשים, שיפור הקיימים, הרחבה סניפית, תקציבים ויעדים. ניהול פעילות הפרסום עבור העמותה בכלל ערוצי השיווק ובעיקרם הדיגיטליים. ניהול ספקי פרסום דיגיטלי, ניהול ופיקוח ספקי קריאטיב, בקרת ביצועי קמפיינים דיגיטליים.

עמותת אחים: לשיפור חיי משפחות מיוחדות

ניהול מהלך מימון המונים – בהתנדבות מלאה.
מטרת המהלך הייתה גיוס תקציב של 100,000 ₪ להקמת קייטנת סוף קיץ לילדים עם נכויות מורכבות. תכנון המהלך מתחילתו ועד סופו. גיוס צוות וניהולו לאורך כל התהליך – צוות תפעול, קריאטיב, בימוי ועריכה, הפקות, פרסום ויחסי ציבור. הכנת תכנית התקשורת לקמפיין. ניהול הספקים והפקת הקמפיין עצמו – סרטון, רשתות חברתיות, יחסי ציבור, עיתונות, גרפיקות נדרשות.
100,000 ₪ גויסו בתוך שבועיים.

עמותת בזכות: קידום זכויות בעלי מוגבלויות

ניהול והקמת קמפיינים בפייסבוק
קמפיין “סעיף 12” לקידום חוק האפוטרופסות וקמפיין “תעשו מקום” לקידום דיור בקהילה לבעלי מוגבלויות. הקמפיינים טורגטו לקהלים בעלי עניין בתחום אנשים עם מוגבלויות ונבנו עם מנגנון רימרקטינג. הראשון קרא לפעולה ממשית (להעתיק ולהדביק טקסט לעמודים של הפוליטיקאים האחראים על אישור החוק – איילת שקד, ניסן סלומינסקטי). השני עודד צפייה בסרטון.
לאחר הקמפיינים (כמובן לא רק בזכותם, אבל גם) החוקים אושרו בכנסת.

ארגון מעלה – לקידום אחריות תאגידית בישראל

טיוב אתר הארגון

מנהלי הארגון קיבלו פידבקים כי פעילות הארגון אינה ברורה לגולשים באתר החברה. במהלך הפרויקט הגדרנו איפיון אתר חדש ומדויק כולל חלוקת קטגוריות נכונה על מנת לשפר חווית גלישה בו. בחינת התכנים הכתובים וניסוחם מחדש. הגדרת תיקוני עיצוב במקומות הנדרשים. הפידבקים לאחר סיום הפרויקט מצוינים!

עמותת אחים: לשיפור חיי משפחות מיוחדות

ניהול מהלך מימון המונים – בהתנדבות מלאה.
מטרת המהלך הייתה גיוס תקציב של 100,000 ₪ להקמת קייטנת סוף קיץ לילדים עם נכויות מורכבות. תכנון המהלך מתחילתו ועד סופו. גיוס צוות וניהולו לאורך כל התהליך – צוות תפעול, קריאטיב, בימוי ועריכה, הפקות, פרסום ויחסי ציבור. הכנת תכנית התקשורת לקמפיין. ניהול הספקים והפקת הקמפיין עצמו – סרטון, רשתות חברתיות, יחסי ציבור, עיתונות, גרפיקות נדרשות.
100,000 ₪ גויסו בתוך שבועיים.

אחת לאחת: מרכז ויצ”ו לצמיחה נשית

כתיבת תכנית שיווק ל 3 שנים וניהול פרסום ב OutSource
מחקר לקוחות, ניתוח תובנות לכדי תכנית הכוללת התייחסות לפיתוח שירותים חדשים, שיפור הקיימים, הרחבה סניפית, תקציבים ויעדים. ניהול פעילות הפרסום עבור העמותה בכלל ערוצי השיווק ובעיקרם הדיגיטליים. ניהול ספקי פרסום דיגיטלי, ניהול ופיקוח ספקי קריאטיב, בקרת ביצועי קמפיינים דיגיטליים.

עמותת בזכות: קידום זכויות בעלי מוגבלויות

ניהול והקמת קמפיינים בפייסבוק
קמפיין “סעיף 12” לקידום חוק האפוטרופסות וקמפיין “תעשו מקום” לקידום דיור בקהילה לבעלי מוגבלויות. הקמפיינים טורגטו לקהלים בעלי עניין בתחום אנשים עם מוגבלויות ונבנו עם מנגנון רימרקטינג. הראשון קרא לפעולה ממשית (להעתיק ולהדביק טקסט לעמודים של הפוליטיקאים האחראים על אישור החוק – איילת שקד, ניסן סלומינסקטי). השני עודד צפייה בסרטון.
לאחר הקמפיינים (כמובן לא רק בזכותם, אבל גם) החוקים אושרו בכנסת.

ארגון מעלה – לקידום אחריות תאגידית בישראל

טיוב אתר הארגון

מנהלי הארגון קיבלו פידבקים כי פעילות הארגון אינה ברורה לגולשים באתר החברה. במהלך הפרויקט הגדרנו איפיון אתר חדש ומדויק כולל חלוקת קטגוריות נכונה על מנת לשפר חווית גלישה בו. בחינת התכנים הכתובים וניסוחם מחדש. הגדרת תיקוני עיצוב במקומות הנדרשים. הפידבקים לאחר סיום הפרויקט מצוינים!

תיאור הצורך עליכם, הקפה עלי.
לפגישת מיפוי צרכים חייגו 052-6619797