הרצאות

Best Practice מציעה ללקוחות ממגוון תחומים הרצאות וסדנאות מקצועיות, עמוסות דוגמאות וידע יישומי.

 הרצאות שיווק, אסטרטגיה שיווקית, שיווק דיגיטלי, פרסום ויזמות, מועברות בדרך חווייתית המערבת את קהל המשתתפים, מלאות הומור והשראה.  ניתן לבחור בין הרצאות מדף מוכנות, לבין הרצאה או סדנה בהתאמה מלאה לצרכים שלכם!

הצלחה עסקית בעולם תחרותי

קהל היעד: בעלי עסקים קיימים או בהקמה
משך ההרצאה: שעה

במהלך ההרצאה המשתתפים ילמדו את חשיבות המבט החוצה – ניתוח השוק והבנת מפת התחרות, ככלי לשיפור ביצועים בעסק/בחברה שלהם. עוד ילמדו כיצד מגדירים את שוק הפעילות וממנו נסקור מודלים שונים לזיהוי ואפיון התחרות. לבסוף יבינו כיצד לזהות מבין המתחרים משתפי פעולה מצוינים שביחד עמם ניתן לתת ערך משמעותי ללקוח ולצמוח עסקית. ההרצאה משולבת מגוון דוגמאות, סרטונים והמחשות.

אלה שחר, מנהלת תוכן, עמותת פרויקט עסקית, ממליצה על ההרצאה:
“בטי – מרתקת וחריפה הובילה אותנו דרך האוקיינוס הכחול בקלילות ובבהירות, בנושא כל כך מורכב ורגיש היא הצליחה להעביר את המשתתפות תהליך פענוח ממשי של העסק שלהן. בדרכה היצירתית יחד עם שלל דוגמאות וסיפורים מרתקים מניסיונה העסקי הרב, היא הורידה לכולנו אסימונים רבים. בטי תודה על ההיענות, המקצוענות ועל הרוח המעצימה.”

6 השלבים מרעיון לעסק מנצח

קהל היעד: בעלי עסקים קיימים או בהקמה
משך ההרצאה: 45 דקות ועד שעה וחצי

הרצאה עמוסת דוגמאות המגדירה את 6 השלבים המרכזיים בתהליך היזמות שמאפשר מעבר בין רעיון מצוין לעסק מנצח. ההרצאה מבוססת על מודל LEAN STARTUP ומסבירה למשתתפים באמצעות סרטונים, מקרי בוחן ודוגמאות מהו סדר הפעולות וכיצד מבצעים כל שלב.

קרן קורלי, מנכל”ית מחקרי ניו סנס, ממליצה: 
“בהרצאתה ‘6 השלבים מרעיון לעסק מנצח’ בטי הצליחה לייצר מתודה מובנית ופשוטה כך שכל יזם עם רעיון יוכל למצוא את עצמו ואת הדרך הנכונה בבניית העסק שלו, תוך שימת דגש על קהל היעד”

שיווק דיגיטלי לבעלי עסקים

קהל היעד: בעלי עסקים קיימים או בהקמה
משך ההרצאה: 4 שעות

הרצאה המבהירה את מבנה היסוד לתהליך שיווקי ומיקום השיווק הדיגיטלי בכלל העשייה השיווקית בעסק. הגדרת מילון מונחים מרכזי לעשייה שיווקית דיגיטלית. סקירת הכלים השונים בזירה. ולבסוף צלילת עומק ללמידת 2 הכלים המרכזיים – פייסבוק (ואינסטגרם) וגוגל.

אביתר גורן, מנהל קורס מפיקי אירועים, באוניברסיטה הפתוחה, ממליץ:
“הפידבקים להרצאה שהעברת היו מעולים. ברוכה הבאה למערך המרצים הקבועים שלנו.”

הקייטנה של דביר – CASE STUDY למימון המונים

קהל היעד: סטודנטים למנהל עסקים ומתעניינים במתודולוגיה לקמפיין מימון המונים מוצלח
משך ההרצאה: שעה וחצי (שעתיים אקדמיות)

ההרצאה בנויה כסיפור מסע לתוך קמפיין מימון המונים בשם “הקייטנה של דביר” – קמפיין שאכן ניהלתי בהתנדבות ואשר הסתיים בהצלחה רבה. המשתתפים בהרצאה יעברו את כל השלבים הנדרשים לתכנון וביצוע קמפיין מוצלח ויתבקשו לסייע בצמתי ההחלטה הרבים במהלכו, בבחירת הדרך קדימה. דרך המסע המשתתפים לומדים את המנגנון מאחורי פלטפורמות שונות למימון המונים, הרכיבים הנדרשים להכנה לקראת קמפיין ואילו צעדים יש לקחת כדי לנהל אותו תוך כדי– כך שיצליח לגייס את הסכום שהוגדר כיעד.

כלילא רדיאנו, מנהלת מקצועות הליבה בשיווק, במסלול האקדמי במכללה למנהל, ממליצה:
“בטי היקרה, לאחר שסיימת את סדרת ההרצאות אני רוצה לומר לך המון תודה. תודה על הרצאה מצוינת שהסטודנטים היו פשוט מוקסמים ממנה. תודה גם על מי שאת. היה פשוט כיף להיפגש איתך ולעבוד יחד. הפתיחות והנועם שלך כלפי הסטודנטים וכלפינו כובשים.”

מבריף לקמפיין – תהליך הפרסום מא’ ועד ת’

קהל היעד: עמותות וחברות המעוניינות לעבור קפיצת מדרגה בהתנהלות הפרסומית
משך ההרצאה: שעתיים (סדנה כוללת תרגול – חצי יום)

סקירת תהליך הפרסום מתחילתו ועד סופו מכתיבת הבריף דרך התחנות שיעבור במשרד הפרסום ועד יציאה להפקות, בהתאם לאמצעי המדיה השונים שנבחרו לקמפיין. בהרצאה נעבור על צמתי ההחלטה המרכזיים, תחומי האחריות של כל גורם בתהליך הפרסומי וננפץ מספר מיתוסים בתחום. ההרצאה משולבת במגוון דוגמאות קריאטיב אמיתיות, סרטונים ועוד.
ההרצאה יכולה להיות גם סדנה על ידי הוספת תרגולים לכתיבת בריף ולניתוח קמפיינים בפורמט של REVERSE ENGINEERING.

סיגל וינטר, מנהלת גיוס משאבים ויחסי ציבור, בית איזי שפירא, ממליצה:
“תודה על סדנת ‘מבריף לקמפיין’ מאלפת. למדנו, החכמנו, נהנינו. מחכים כבר לסדנה הבאה!”

תגדיל ת’לוגו – ניהול לקוח לספקי עיצוב ופרסום

קהל היעד: סטודנטים למקצועות העיצוב והפרסום, עובדים במשרדי פרסום.
משך ההרצאה: שעה וחצי (שעתיים אקדמיות)

בהרצאה, המשתתפים ייחשפו לגורמים לפערים שבין מה שהלקוח ביקש למה שהוגש לו כתוצר – הן ברמה הגלויה והן ברמה הסמויה. הסיבות לפערים יילמדו לעומק תוך התייחסות לגורמים הקשורים ללקוח, למשרד נותן השירות ולמעצב עצמו. ולבסוף, המשתתפים יקבלו סט כלים לניהול לקוח איכותי שיוביל לשיתוף פעולה מיטבי ולתוצרים מצוינים לשביעות רצון כלל הגורמים. ההרצאה מתובלת בסרטונים משעשעים, דוגמאות קריאטיב ועוד.

איל פנחסי, מרצה למיתוג ולחשיבת עיצוב, מכללת תילתן, ממליץ:
“הרצאתה של בטי ‘תגדיל ת’לוגו’ שהציגה במכללת תילתן לתקשורת חזותית בחיפה, הייתה מעניינת, זורמת, כייפית ומעשירה. התוכן נתן ערך אמיתי וכלים לסטודנטים, להבין את נקודת הראות של לקוח משרד הפרסום. תגובת הסטודנטים הייתה בהתאם ושביעות הרצון גבוהה. אני ממליץ על בטי מכל הלב!”

אסטרטגיה שיווקית לעסק קטן

קהל היעד: בעלי עסקים קטנים.
משך הסדנה: 3שעות

מתודולוגיית השיווק מא’ ועד ת’, כל מה שעסק קטן צריך לדעת על ניהול שיווק חכם ומדויק – מהבנת מהות השיווק, דרך למידת האופן להגדרת אסטרטגיית מוצר/שירות, ועד סקירת אסטרטגיות לקידום מכירות וערוצי הפעולה האפשריים. בסדנה נעבור על עשרות מושגים ומונחים, נלמד תהליכי עבודה וננפץ מיתוסים נפוצים. סדנה מרתקת המטמיעה במשתתפים בה מוטיבציה לעשייה שיווקית איכותית לקידום העסק שלהם.

עינת איני מייסדת ובעלים, סטודיו THE BRAND ממליצה:
“השתתפתי בסדנת ‘אסטרטגיה שיווקית לעסק קטן’ כמנהלת סטודיו לעיצוב גרפי ומיתוג. התוכן היה בנוי מצוין, המצגת הייתה ברורה מאוד ובטי העבירה את התוכן בצורה מעניינת, מרתקת וסוחפת. יצאתי מהסדנה עם תובנות ועם הרבה כלים חדשים לניהול השיווק אצלי בעסק.”

שיווק עסקי בפייסבוק למתחילים

קהל היעד: בעלי עסקים קטנים / עובדי שיווק בחברות קטנות-בינוניות
משך הסדנה: חצי יום

סדנה יישומית על גבי מחשבים. בסדנה נלמד את כללי היסוד לקידום אורגני וכן לקידום ממומן למתחילים:
הקמה של דף עסקי; ניהול תוכן רלוונטי, מעניין ומעורר תגובה; כללים ואמצעים לקידום אורגני. קידום ממומן למתחילים – הקמת קמפיינים, יצירת קהלים לפי תחומי עניין, אופטימיזציה.

עירית טוראל, מייסדת “עירית טוראל- תכשיטים בעיצוב אישי”, ממליצה:
“היה מצוין אתמול! את שוחה בנושא כמו דג במים ומסבירה אותו נפלא. כל הכבוד!”

שיווק עסקי בפייסבוק למתקדמים

קהל היעד: בעלי עסקים קטנים / עובדי שיווק בחברות קטנות-בינוניות שכבר פועלים עסקית בפייסבוק
משך הסדנה: חצי יום

סדנה יישומית על גבי מחשבים. בסדנה נלמד קידום ממומן לכאלו שכבר קיימו מהלכים ממומנים ומעוניינים ללמוד כלים מתקדמים לתוצאות איכותיות יותר.
מיקום פיקסלים, יצירת קהלים לפי פיקסלים והיסטוריית פעילות דיגיטלית. אופטימיזציה מתקדמת.

זה הכיוון אבל צריכים הרצאה מותאמת אישית עבורכם?
לקביעת פגישה השאירו פרטיכם כאן או חייגו: 052-6619797