אסטרטגיה שיווקית

פיתוח אסטרטגיית שיווק לצמיחה לטווח ארוך

תכניות אסטרטגיה שיווקית מעמיקות לפיתוח מותגים ופיתוח עסקי.  תהליך ההכנה עשוי לכלול מספר שלבים רב. כל לקוח והצרכים שלו. בין השלבים שיילקחו בחשבון לצורך תכנית אסטרטגיה שיווקית תוכלו למצוא:

  • ניתוח שוק ומתחרים מקיף.
  • מחקר לקוחות או כמה מחקרים. חלקם בביצוע של Best Practice , אחרים בביצוע של ספקי משנה תוך ליווי הביצוע.
  • ניתוח פוטנציאל עסקי.
  • הגדרות בידול ומיצוב והתאמתם למה שקהל המטרה מרגיש וחושב.
  • הגדרת המטרה האסטרטגית:  
    האם הגדלת נתח שוק? או חדירה לשווקים חדשים? אולי פיתוח שוק קיים?
  • גזירת יעדים עסקיים ברורים – מתוך בחירת המטרה וניתוח פוטנציאל. 
  • כתיבת תכנית פיתוח שיווקית שתענה על המטרה האסטרטגית ותאפשר צמיחה לטווח ארוך.
  • תכנית תמהיל שיווק: לאחר מיצוי כלל התובנות משלבי התשתית, נגדיר תכנית ברורה שתעסוק בכל הפרמטרים השיווקיים והדרך לשפר ולדייק – שיפור מוצרים קיימים ותכנית לחדשנות מוצרית. שיפורי מסע חווית לקוח. התייחסות לתמחור ורמתו. פעילות מול ערוצי הפצה ומשתפי פעולה. כלל ההצעות ייקחו בחשבון גם גיוס לקוחות חדשים וגם שימור לקוחות קיימים.
  • תכנית אסטרטגיית קידום מכירות ותקשורת שיווקית שתכלול בחירת ערוצי פעילות, אופן הפעילות בהם, מסרים לתקשור וכמובן תקציבים נדרשים (תמיד בתיאום עם יכולות הלקוח.
  • הגדרות לו”ז טווח קצר וארוך יילקחו בחשבון בתכנית וכמובן גם תקציבי פעילות.

לצפייה בדוגמת פרויקט אסטרטגיה שיווקית, קליק כאן

אסטרטגיה שיווקית

תכניות אסטרטגיה שיווקית מעמיקות לפיתוח מותגים ופיתוח עסקי.  תהליך ההכנה עשוי לכלול מספר שלבים רב. כל לקוח והצרכים שלו. בין השלבים שיילקחו בחשבון לצורך תכנית אסטרטגיה שיווקית תוכלו למצוא:

  • ניתוח שוק ומתחרים מקיף.
  • מחקר לקוחות או כמה מחקרים. חלקם בביצוע של Best Practice , אחרים בביצוע של ספקי משנה תוך ליווי הביצוע.
  • ניתוח פוטנציאל עסקי.
  • הגדרות בידול ומיצוב והתאמתם למה שקהל המטרה מרגיש וחושב.
  • הגדרת המטרה האסטרטגית:  
    האם הגדלת נתח שוק? או חדירה לשווקים חדשים? אולי פיתוח שוק קיים?
  • גזירת יעדים עסקיים ברורים – מתוך בחירת המטרה וניתוח פוטנציאל. 
  • כתיבת תכנית פיתוח שיווקית שתענה על המטרה האסטרטגית ותאפשר צמיחה לטווח ארוך.
  • תכנית תמהיל שיווק: לאחר מיצוי כלל התובנות משלבי התשתית, נגדיר תכנית ברורה שתעסוק בכל הפרמטרים השיווקיים והדרך לשפר ולדייק – שיפור מוצרים קיימים ותכנית לחדשנות מוצרית. שיפורי מסע חווית לקוח. התייחסות לתמחור ורמתו. פעילות מול ערוצי הפצה ומשתפי פעולה. כלל ההצעות ייקחו בחשבון גם גיוס לקוחות חדשים וגם שימור לקוחות קיימים.
  • תכנית אסטרטגיית קידום מכירות ותקשורת שיווקית שתכלול בחירת ערוצי פעילות, אופן הפעילות בהם, מסרים לתקשור וכמובן תקציבים נדרשים (תמיד בתיאום עם יכולות הלקוח.
  • הגדרות לו”ז טווח קצר וארוך יילקחו בחשבון בתכנית וכמובן גם תקציבי פעילות.

לצפייה בדוגמת פרויקט אסטרטגיה שיווקית, קליק כאן

לעמוד
גלריית פרוייקטים

לעמוד
גלריית פרוייקטים

לעמוד
המלצות

לעמוד
המלצות

תיאור הצורך עליכם, הקפה עלי.
לפגישת מיפוי צרכים חייגו 052-6619797