אודות Best Practice

דף הבית » אודות

החזון

שיווק הוא תפיסה, מתודולוגיה תהליכית וחתירה קדימה לעבר מטרה מוגדרת, כל הזמן. כמי שרכשה את הידע אצל הענקיות,  אני רואה שליחות בהעברת הכלים והיכולות שצברתי. אני עובדת עם מנהלים בארגונים, ובעמותות, עם בעלי עסקים וגם סטודנטים.
מבחינתי זוהי זכות גדולה לקחת חלק במיצוי יכולותיהם השיווקיות והעסקיות, ובקידומם לעבר צמיחה עסקית בריאה, לאורך זמן.

הרעיון הכללי

עשייה שיווקית היא לא זבנג וגמרנו. מדובר בבניית תשתית לטווח ארוך המבוססת על ניתוח מידע, אבחון המצב ועל מיצוי תובנות. רק כך ניתן ליצור אסטרטגיה שיווקית שתניב תוצאות או לכתוב תכניות שיווק מבוססות. ורק כשיודעים לאן הולכים, יוצאים ליישם. לקוחותיי יודעים ש Best Practice לא עוסקת בקסמים, אלא בשיווק אפקטיבי שמביא תוצאות מעולות בטווח הקצר אבל לא פחות חשוב מכך, בטווח הארוך!
אני מקפידה על תהליך איכותי שמייצר ערך מוסף משמעותי ללקוחותיי. ואם נוסיף לכל אלו גם אנושיות, אופטימיות, שמחת חיים, כל אלו יחדיו, מהווים את הייחוד שלי באופן שבו אני פועלת ומתנהלת מול לקוחותיי (ובכלל בעולם).

פתרון כולל

כל ארגון או חברה זקוקים לפתרון שונה. אין פרויקט דומה למשנהו וכל אחד מבחינתי הוא אתגר חדש לפיצוח. בחלק מהמקרים אני עובדת לבדי ליצירת פתרון מצוין ללקוח. אבל בלא פחות מקרים אני מגייסת צוות ייעודי.
בין אנשי המקצוע שאיתם אני עובדת ומנהלת בשוטף תוכלו למצוא אנשי פיננסים, מכוני מחקר, קופירייטרים ומעצבים גרפיים, מומחי תוכן, אנליסטים דיגיטליים ומנהלי קמפיינים ברשתות חברתיות ומנועי חיפוש. אני מקפידה לבחור עבור לקוחותיי את אנשי המקצוע המובילים והמתאימים ביותר לצרכי הפרויקט. ואל תדאגו, אתם עובדים מול גורם אחד בלבד. BEST PRACTICE מנהלת עבורכם את התהליך מתחילתו ועד סופו. הכל כדי להגיע למטרה שהוגדרה, ולהביא בול את התוצאה הרצויה.

ניסיון מקצועי

את הידע והכלים שאני מיישמת עם לקוחותיי היום, למדתי בחברות הגדולות:

  • גיתם/BBDO: ניהול פרסום בתקציבי בנק הפועלים, ישראייר, מפעל הפיס ושופרסל. 3 שנים של עשייה מגוונת, מרתקת שבהן למדתי ניהול תהליכי פרסום מא’ ועד ת’, בכל אמצעי מדיה אפשרי.
  • יוניליוור: ענקית מוצרי צריכה בינלאומית.  ניהול שיווק מותגי קליק, קנור, ליפטון, ורד הגליל. 7 שנים שבהן למדתי ששיווק מתחיל בניהול עסקי חכם מהבנה מעמיקה של מבנה העלויות, דרך קביעת יעדים עסקיים מאתגרים אך אפשריים ועד כתיבת תכניות והוצאתן לפועל.

במהלך 10 השנים שבהן עבדתי בחברות ענק ועם מותגים גדולים, התמחיתי בניהול עסקי, שיווקי ופרסומי. גזרתי יעדים, ביצעתי מאות ניתוחי שוק ומחקרים, יזמתי וניהלתי תהליכי חדשנות, כתבתי והוצאתי לפועל תכניות שיווק וניהלתי מגוון רחב של מהלכי תקשורת שיווקית.
מגוון המותגים והקהלים שנגעתי בהם הביאו אותי לדרגת ידע גבוהה מאוד הן בתיאוריה השיווקית, במתודולוגיה הסדורה והן ביישום ובהוצאה לפועל של הדברים. נוסף על כך, אני משלבת הבנה גבוהה מאוד במדיה קלאסית ובמדיה דיגיטלית ככלים להעברת המסרים ללקוחות הפוטנציאליים שלכם.

השכלה והכשרות

  • תואר שני MBA: סיום התואר בהצטיינות. תכנית מוסמך מנהל עסקים בהתמחות אסטרטגיה ויזמות. המכללה האקדמית תל אביב יפו.
  • תואר ראשון BA: פסיכולוגיה ותקשורת מאוניברסיטת תל אביב.
  • דירקטורית מוסמכת: קורס דירקטורים של לה”ב, אוניברסיטת תל אביב.
  • סיום בהצלחה של תכנית אקסלרטור A3i: תכנית ליווי ליזמים חברתיים – מגיבוש קונספט, דרך תכנון וביצוע פיילוט, גיבוש מסרים וחומרי שיווק ועד השקה לקהל הרחב. התכנית נמשכה חצי שנה וכללה מנטורינג והשקת מיזם בינלאומית. נבחרתי לתכנית מתוך מאות שהגישו מועמדות.

בנוסף לעשייה המקצועית שלי, אני גם פעילה מאוד חברתית וציבורית. אני באמת מאמינה שלכולנו תפקיד על הכדור הקטן הזה שאנחנו חיים בו – לקחת חלק בשיפור המצב הקיים ולוודא שאנחנו משאירים מקום קצת יותר טוב לדורות הבאים.
עיקר הפעילות החברתית שלי מתמקדת בקידום השילוב של אנשים עם מוגבלות בקהילה ובחברה, אבל לא רק. 
בין שלל מאבקים חברתיים שלקחתי בהם חלק, יש גם כמה פרויקטים שיזמתי וקידמתי ותפקידים ציבוריים שאני מחזיקה בהם בשוטף. אציין ביניהם:

  •  “צהרון תומך שילוב” – אני בין יוזמי המסגרת וחלק משמעותי בצוות ההקמה והניהול. המסגרת הוקמה בשיתוף פעולה עם “בית איזי שפירא” ברעננה ונותנת שירות לילדים מאזור השרון, אשר מתמודדים עם נכויות פיזיות ואשר לומדים במערכת החינוך הרגילה. המסגרת מעניקה שירותי טיפול, העשרה ולא פחות חשוב – קבוצת שווים לתמיכה והכלה.
  • דירקטורית בחברה לפיתוח התיירות בעיריית הרצליה – תפקיד התנדבותי
  • נציגת ציבור, חברה בוועדה לקידום אוכלוסיות מיוחדות – עיריית הרצליה. תפקיד התנדבותי.

תיאור הצורך עליכם, הקפה עלי.
לפגישת מיפוי צרכים חייגו 052-6619797